1. ÜLDTINGIMUSED
  1. Müügitingimused kehtivad Ride Arena veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Daous OÜ (edaspidi Ride Arena) vahel toodete ostmisest tulenevates õigustes ja kohustustes.
  2. Ride Arena kasutajaks registreerimisel ja / või toodete ostmisel kehtivad käesoleva lepingu tingimused ning Eesti Vabariigi seadustest tulenevad õigused ja kohustused.
  3. Ride Arena jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Need muudatused on esitatud saidil ridearena.com.
2. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE
  1. Ride Arena müüb ja Klient ostab veebipoes saadaolevaid tooteid ja teenuseid. Tooted võivad olla füüsilised või virtuaalsed. Tooted võivad olla tellimustooted, mida müüakse kindla makseperioodi jaoks (näiteks ajakirja iga -aastane tellimus) või igakuised maksed (liikmemaksud). Lisaks on saadaval teenused, näiteks digitaalse ajakirja lugemine, mille jaoks ostetakse ühekordne lugemisõigus või pidev aastane tellimus. Iga toote ja teenuse puhul määratlete, millised maksetingimused on tootes või teenuses.
  2. Müügileping Ride Arena ja Kliendi vahel jõustub pärast tellimuse kinnitamist tasumisele kuuluva summa laekumist Daous OÜ pangakontole.
  3. Ride Arena veebipoes tellimust vormistades ja selle eest tasudes kinnitab Klient, et on tutvunud ja nõustub müügitingimustega.
3. TELLIMUS
  1. Toote tellimiseks valige sobiv toode ja klõpsake nuppu “Lisa ostukorvi”. Ostukorvi sisu (üleval paremal) on nähtav, kui liigutate hiire selle kohale.
  2. Kui olete tooted valinud, minge ostukorvi lehele, klõpsates paremas ülanurgas nuppu „Ostukorv“. Ostukorvi lehel näete kõiki teie valitud tooteid. Siin saate muuta toodete koguseid ja vajadusel tooted ostukorvist eemaldada. Lisaks saate kasutada sooduskoodi, kui see on olemas.
  3. Kui olete tooted valinud, minge tellimislehele, klõpsates nuppu “Esita tellimus”.
  4. Tellimust vormistades täitke aadressiväljad, valige sobiv kohaletoimetamise ja makseviis.
  5. Kui klõpsate nupul „Maksa”, jõuate panga lehele ja kui olete oma tellimuse eest tasunud, klõpsake kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe lehele”.
  6. NB! Kui tellimus mingil põhjusel katkeb, suunatakse teid tagasi eeltäidetud ostukorvi.
4. HINNAD
  1. Kõik hinnad Ride Arena veebipoes on eurodes ja sisaldavad käibemaksu (olenevalt tootest 20% või 9%).
  2. Ride Arena jätab endale õiguse hindu muuta. Kui Klient esitab oma tellimuse enne hinnamuutuse jõustumist, kehtib tema jaoks tellimuse vormistamise ajal kehtinud hind. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe hüvitamist.
5. TELLIMUSE PAIGALDAMINE JA TOODETE MAKSMINE
  1. Tellimuse eest tasumisel saab Klient valida endale sobiva makseviisi. Klient maksab tellimuse kinnitamiseks 100% tellimuse summast.
  2. Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmine algab kohe pärast seda, kui Klient on tasunud 100% tellimuse kinnitusest.

Ride Arena veebipoes saate maksta kõige populaarsemate deebet- ja krediitkaartidega Stripe või PayPali kaudu. Meie poes saate maksta eurodes.

PANGA- VÕI KREDIITKAART

Ride Arena aktsepteerib krediitkaarte Visa (Verified by Visa) ja Mastercard (Securecode), aga ka teisi populaarseid krediitkaarte. Krediitkaardiga maksmine toimub Stripe’i või PayPali kaudu ja makse sisestamiseks peate vaid sisestama krediitkaardi andmed. Makse tehakse usaldusväärselt välisel platvormil. Ride Arena ei kogu kliendi makseteavet, vaid töötleb seda alati juhtumipõhiselt makseteenuse pakkuja platvormi kaudu. Leping jõustub, kui makse on tasutud Ride Arena (Daous OÜ) kontole.

Veebipoe omanik vastutab isikuandmete õige töötlemise eest ja edastab vajaliku teabe makseteenuse pakkujale (Stripe, PayPal).

Kui tellitud toodet pole võimalik kohale toimetada, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ja raha tagastatakse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast teate saamist.

SOODUSKOOD

Soodustuse saamiseks sisestage oma isiklik kood ostukorvi jaotisse „Sooduskood” ja klõpsake nuppu „Rakenda”.

TOODETE MAKSMINE

Pärast tellimuse esitamist jääte poodi, kuid maksevahendajaks on Stripe või PayPal. Kogu teie krediitkaardi teave jääb Stripe või PayPali süsteemi ja seda ei edastata kaupmehele. Krediitkaarditeabe küsimiseks kasutatakse SSL -protokolli, MasterCard SecureCode’i ja Verified by Visa.

  1. Sisestage oma nimi, krediitkaardi number, aegumiskuupäev ja CVV (kaardi turvakood).
  2. Makse ajal võidakse teid kirjeldada isikliku tervitussõnumiga rahvusvahelise veebipoodide turvasüsteemi kaudu ja teilt nõutakse parooli. Iga ostu sooritamisel peaksite kontrollima, kas teie isiklik tervitusteade on sama, mis sisestasite. Kui tervitusteade on vale, ärge sisestage oma parooli!
  3. Teile kirjeldatakse vastust makse õnnestumisele või ebaõnnestumisele. Kui olete makse kinnitanud, teavitatakse kaupmeest makse tegemisest. Kui makse õnnestus, broneeritakse teie kaardit vastav summa.
  4. Teid suunatakse tagasi Ride Arena veebisaidile, kus näete oma tellimuse arvet.

Kui makse on õnnestunud, broneeritakse vastav summa teie krediitkaardilt kohe, teie tellimus sisestatakse meie süsteemi ja sellega tegeletakse edasi.

Kui klient on valinud korduva maksega toote (näiteks ajakirja aastatellimus), saab ta tellimust ajakirja tellimuste halduris hallata. Sealt saate oma tellimuse tühistada, seda uuendada ja valida makseviise. Tellimisjärgus on klient valinud, kas makse tehakse tulevikus automaatselt või käsitsi. Seda saab hiljem muuta. Kliendil on õigus tellimus tellimuse kehtivusaja jooksul igal ajal tühistada ja teenus kehtib kuni makseperioodi lõpuni.

6. TAGASTAMINE
  1. Vastavalt võlaõigusseaduse § 56 lõikele 1 on kliendil õigus leping 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest üles öelda. See ei kehti virtuaalteenuse kohta, kus teenus käivitatakse kohe (veebikoolitus, digitaalne ajakiri).
  2. Tagastatav toode peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.
  3. Toote tagastamise kulud tasub klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus on toote mittevastavus tellitud või defektsele tootele.
  4. Toote tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis toote tagastamise avaldus e-posti aadressile hello@ridearena.com 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Tagastustaotlus peab sisaldama Kliendi nime, toote nime ja arve või tellimuse numbrit.
  5. Raha tagastatud toote eest tagastatakse Kliendile viivitamatult, hiljemalt 14 päeva jooksul pärast tagastamisavalduse saamist. Lisaks tagastatava toote hinnale tagastatakse ka toote kohaletoimetamise kulud.
7. PRIVAATSUS
  1. Ride Arena veebisaiti kasutades annab klient Ride Arenale selge ja ühemõttelise nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks.
  2. Ride Arena kasutab Kliendi esitatud teavet Kliendi tellimuste täitmiseks, teenuste arendamiseks ja saidi teenuste osutamiseks ning ei avalda neid kolmandatele isikutele.
8.VASTUTUS JA FORCE MAJEURE
  1. Ride Arena vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Ride Arena ees kahju eest, mis on tekkinud teisele poolele, rikkudes käesolevat Lepingut vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele seadustele.
  2. Ride Arena ei vastuta kliendile tekitatud kahju ega toote kohaletoimetamise viibimise eest, kui toote kahjustumine või viivitus sõltub asjaoludest, mis ei ole Ride Arena kontrolli all ega ettenägelikud.
9. KAEBUSTE ESITAMINE
  1. Vastavalt võlaõigusseadusele on kliendil õigus esitada kaebus, kui toode ei vasta lepingule. See peaks toimuma 2 aasta jooksul pärast toote kättesaamist. Eeldatakse, et esimese kuue kuu jooksul tekkinud puudused olid ostu ajal olemas ja müüja peab vea olemuse kindlaks määrama.
  2. Klient on kohustatud teatama toote puudusest Ride Arenal e-posti aadressile: hello@ridearena.com ja esitama järgmise teabe: nimi, kontaktandmed ja toote defekt. Vastaavan hakemuksen tulee olla lähetetty viimeistään 2 kuukauden kuluessa vian huomaamisesta.

Ride Arena ei vastuta:

  • Kliendi süüst või hooletusest põhjustatud puudused.
  • Toote ebaõigest kasutamisest tingitud defektid.
  • Toote loomulik füüsiline kulumine normaalsel kasutamisel.
10.KOHALETOIMETAMINE

Tarnime tooteid ja tellimusi üle maailma.

Tavaliselt edastame tellimused postkontorini või pakiautomaati 4-7 tööpäeva jooksul.

Toote esitlusleht ütleb teile, kas toote hind sisaldab postikulu ja millistel tingimustel. Muudel juhtudel palume kliendil ühendust võtta aadressil hello@ridearena.com.

  1. Pärast müügilepingu jõustumist (kui klient on arve tasunud) toimetab Ride Arena tellimuse kohale ja annab selle edasiseks transportimiseks üle oma partneritele.
  2. Ride Arena veebisaidil märgitud tarneajad kehtivad arve tasumise hetkest.
  3. Klient on kohustatud Ride Arenat teavitama sihtkoha või kokkulepitud aja muutumisest enne toodete kohaletoimetamist.
  4. Ride Arena ei vastuta kohaletoimetamise viibimise või arusaamatuste eest, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi tellimuses esitatud teabe ebatäpsusest.
  5. Transportimisel kahjustatud toode, kuid mitte pakend, hüvitatakse Kliendile. Kui asendamine pole võimalik, tagastame kahjustatud toote summa.
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

0
    0
    Sinu ostukorv
    Ostukorv on tühiTagasi poodi